Ilmoittautumisohjeet

Ilmoittautuminen opetusryhmiin

Näin se tapahtuu:

1. Jotta ilmoitat lapsesi oikeaan ryhmään, niin perehdy ensin valikossa oleviin ryhmiin ja niiden tavoitteisiin sekä mahdollisiin lähtötasovaatimuksiin.
  2. Käytämme ilmoittautumiseen Suomisport-sivustoa. Ilmoittautumaan pääset kun olet ensin rekisteröitynyt. Tarkemmat tiedot ja hinnan löydät Suomisportin ilmoittautumislomakkeelta. Ilmoittautuessa tulee suorittaa maksu, vasta maksun jälkeen ilmoittautuminen hyväksytään. Siirry Suomisportin Sporttihakuun.

Lasten uimaopetusryhmät

Alkavat ryhmät ja vapaat paikat löydät aina Sporttihaulla Suomisportista.

Aikuisten uimaopetusryhmät

Aikuisten alkavat opetusryhmät löydät kohdasta Aikuisryhmät.

Huomioithan seuraavaa

Opetusryhmille on suurempi kysyntä, kuin mitä voimme tarjota. Haasteena on opetusryhmien ohjaajien puute ja saatavat allasvuorot.

Kokkolan Uimaseura kouluttaa ohjaajia, moni vanhempi tekee ohjaustyötä opetusryhmissä sekä kilpavalmennuksessa. Jos olet kiinnostunut ryhmien vetämisestä, niin voit olla yhteydessä uimaseuraan kusgss1@gmail.com tai johtokunnan jäseniin. Ohjaajien lapset ovat etusijalla ryhmiin ilmoittauduttaessa.

Kirjautumisen ja rekisteröitymisen ongelmissa ole yhteydessä Suomisporttiin. Muissa kysymyksissä tai ilmoittautumisen ongelmissa voit olla yhteydessä järjestäjään.