Alkeisuimakouluun ilmoittautuminen avatuu torstaina 17.3. klo 10:00

16.3.2022

Alkeisuimakouluihin ilmoittautuminen avautuu torstaina 17.3. klo 10:00

Käytämme ilmoittautumiseen SuomiSport sivustoa. Ilmoittautumaan pääset kun olet ensin rekisteröitynyt SuomiSporttiin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, niin pääset ilmoittautumaan klikkaamalla otsikkoa.

Ilmoittautuessa tulee suorittaa maksu, vasta maksun jälkeen hyväksytään ilmoittautuminen.

Opetusryhmille on suurempi kysyntä, kuin mitä voimme tarjota. Suurin haaste on opetusryhmien ohjaajat, toisena tulee allasvaraukset. Eli emme voi järjestää enempää ryhmiä ellei ole opetusohjaajia. Kokkolan uimaseura kouluttaa ohjaajia, ja moni vanhempi tekee ohjaustyötä opetusryhmissä sekä kilpavalmennuksessa. Jos kiinnostuit valmentamisesta, voit olla yhteydessä kusgss1@gmail.com tai johtokunnan jäseniin.
Ohjaajien lapset luonnollisesti ovat etusijalla ryhmissä.

Kirjautumisen ja rekisteröitymisen ongelmissa ole yhteydessä SuomiSporttiin. Muissa kysymyksissä tai ilmoittautumisen ongelmissa voit olla yhteydessä järjestäjään.

Ilmoittautumisten yhteydenotot osoitteeseen: kusgss.ilmoittautumiset@gmail.com

Alkeisuimakoulu A1 tiistaisin klo 16:00 ja keskiviikkoisin klo 16:15

Alkeisuimakoulu tiistaisin 16:00-16:45 ja keskiviikkoisin klo 16:15-17:00
Tämä uimakoulu on tarkoitettu esikouluikäisille ja sitä vanhemmille uimataidottomille lapsille (6-vuotiaat ja vanhemmat).
Tavoitteena on alkeismerkki, joillekin lapsille pään veteen laittaminen ja veteen totuttautuminen on hyvä tavoite.
Uinnin alkeita opetellaan kymmenen opetuskerran kurssilla lasten altaalla. Yksi opetuskerta on 45 minuuttia. Yhteen ryhmään otetaan 8 lasta.

Koronarajoitukset huomioiden, uimaopettaja hakee lapset aulasta ja palauttaa aulaan uimakoulun päätteeksi, mikäli saattaja ei itse tule samaan aikaan uimaan.
Lasta ei voi jäädä odottamaan Vesiveijarin tiloihin uimakoulun ajaksi.

Hinta 85€, ei sisällä uimahallin sisäänpääsymaksua.

Aloitus viikolla 13

Alkeisuimakoulu B1 tiistaisin klo 17:05-17:55 ja keskiviikkoisin klo 17:20-18:05

Alkeisuimakoulu tiistaisin 17:05-17:55 ja keskiviikkoisin klo 17:20-18:05

Lasta ei voi jäädä odottamaan Vesiveijarin tiloihin uimakoulun ajaksi.

Hinta 85€, ei sisällä uimahallin sisäänpääsymaksua.

Aloitus viikolla 13