Uimahyppykoulu

Uimahyppykoulussa tutustutaan uimahyppyjen alkeisiin. Kurssi toimii johdatuksena lajiin, ja jos innostusta riittää, on mahdollista myös pyrkiä mukaan valmennusryhmään.

Uimahyppykoulu on tarkoitettu 7-12 -vuotiaille lapsille. Ryhmä kokoontuu sunnuntaisin seuravuorolla klo 18.30-19.30. Alla on info ryhmään osallistuville.

Uimataitovaatimus:

Lapsella tulee olla hyvä uimataito! Vähintään 25m kahdella eri uintityylillä ja/tai SUH:n harrastusmerkki (hylje)

Ilmoittautuminen ryhmiin

Ilmoittautumisohjeet

UIMAHYPPYKOULU-INFO

Tervetuloa oppimaan uutta uimahyppykouluun!

Kurssi on 11 kerran mittainen ja kokoontuu Vesiveijarissa Kokkolan uimaseuran vuorolla sunnuntaisin. Hyppykoulu päättyy pidettäviin viimeisellä kerralla pidettäviin merkkikisoihin.

Varusteina uimahyppykouluun tarvitaan uimapuvun/-housujen lisäksi t-paita ja shortsit sekä jumppa-alusta (pyyhekin käy). Hyppykoulu alkaa joka kerta alkujumpalla ison altaan takana olevalla alueella, jolloin vaatetuksena on t-paita ja shortsit (uimapuku/-housut EI SAA olla niiden alla!). Jumpan jälkeen käydään peseytymässä ja pukemassa uimapuku/-housut päälle ja siirrytään hyppyaltaalle.

Kurssimaksu ei kata uimahallin sisäänpääsymaksua, suositeltavaa on hankkia useamman kerran sarjalippu. Vanhemmat voivat käydä itse uimassa hyppykoulun aikaan tai seurata harjoituksia uimahallin yläkatsomosta, altaan reunalla seuraaminen ei ole suositeltavaa.

Tervetuloa mukaan!