Liity jäseneksi

Seuran jäseneksi voi johtokunta hyväksyä henkilön, joka sitoutuu noudattamaan seuran, sääntöjä ja päätöksiä. Seuran varsinaiseksi jäseneksi voi johtokunta hyväksyä 18-vuotta täyttäneen henkilön. Seuran juniorijäseneksi voi johtokunta hyväksyä alle 18-vuotiaan henkilön.

Kannattavaksi henkilöjäseneksi voi seuran johtokunta hyväksyä yksityisen henkilön ja kannattavaksi yhteisöjäseneksi oikeuskelpoisen yhteisön, joka tukee seuran toimintaa suorittamalla vuotuisen tai kertakaikkisen kannattajajäsenmaksun.

Perhejäseneksi voi liittyä Urheilijajäsenen kanssa samassa taloudessa asuvat henkilöt.

Urheilijajäseniä ovat kaikki seurantoiminnassa olevat urheilijat, jotka ovat maksaneet ko. ryhmän kausimaksun.

Jäseniksi kuuluvat myös kaikki seuran työsopimuksen allekirjoittaneet seuratoimijat, kuten valmentajat ja ohjaajat.

Liity jäseneksi valitsemalla oikea luokka ja klikkaamalla linkkiä:

Linkki varsinaiseksi jäseneksi tai juniorijäseneksi liittymiseen:
Jäsen 2023

Linkki kannattajajäseneksi liittymiseen:
Kannattajajäsen 2023

Linkki perhejäseneksi liittymiseen:
Perhejäsen 2023

Linkki urheilijajäseneksi liittymiseen:
Urheilijajäsen 2023

Linkki

Ohjeet jäseneksi liittymiseen/hakemiseen ja jäsenmaksun maksamiseen Suomisportissa

Jäsenluokat, hinnat ja etuudet/oikeudet:

Jäsen - 5 €

Jäsenmaksun maksanut henkilö on Kokkolan Uimaseura - Gamlakarleby Simsällskap r.y:n jäsen ko. kalenterivuoden aikana jolloin maksu on suoritettu.

Jäsen on oikeutettu ostamaan seuravaatteita sopimuksen mukaisilla hinnoilla sekä osallistumaan sunnuntain seuravuoroille. Seuravuorot ovat käytettävissä kun maksaa sisäänpääsymaksun kassalle. Seuran varsinainen jäsen on oikeutettu äänestämään seuran vuosikokouksessa sekä ylimääräisissä yleisissä kokouksissa.

Kannattajajäsen - 20 €

Kannattajajäsenmaksun maksanut henkilö on Kokkolan Uimaseura - Gamlakarleby Simsällskap r.y:n kannattava henkilöjäsen ko. kalenterivuoden aikana jolloin maksu on suoritettu.

Kannattajajäsen on oikeutettu ostamaan seuravaatteita sopimuksen mukaisilla hinnoilla sekä osallistumaan sunnuntain seuravuoroille. Seuravuorot ovat käytettävissä kun maksaa sisäänpääsymaksun kassalle.

Perhejäsen - 20 € (sisältää kaikki henkilöt samasta taloudesta)

Perhejäsenmaksun maksaneet henkilöt perheessä ovat Kokkolan Uimaseura - Gamlakarleby Simsällskap r.y:n jäseniä ko. kalenterivuoden aikana jolloin maksu on suoritettu. Perhejäsenten määrää ei ole rajattu, kun perhejäsenet asuvat samassa taloudessa.

Perhejäsenjäsen on oikeutettu ostamaan seuravaatteita sopimuksen mukaisilla hinnoilla sekä osallistumaan sunnuntain seuravuoroille. Seuravuorot ovat käytettävissä kun maksaa sisäänpääsymaksun kassalle. Seuran varsinainen jäsen on oikeutettu äänestämään seuran vuosikokouksessa sekä ylimääräisissä yleisissä kokouksissa.

Urheilijajäsen - 5 €

Seuran jäseneksi voi johtokunta hyväksyä henkilön, joka sitoutuu noudattamaan seuran, sääntöjä ja päätöksiä. Seuran varsinaiseksi jäseneksi voi johtokunta hyväksyä 18 -vuotta täyttäneen henkilön. Seuran juniorijäseneksi voi johtokunta hyväksyä alle 18-vuotiaan henkilön.

Urheilijajäseneksi voi ilmoittautua seuran toiminnassa oleva henkilö, joka osallistuu seuran järjestämään valmennukseen ja on maksanut kausimaksun. Urheilijajäseneksi ilmoittautunut henkilö on Kokkolan Uimaseura - Gamlakarleby Simsällskap r.y:n jäsen ko. kalenterivuoden aikana jolloin kausimaksu on maksettu.

Urheilijajäsen on oikeutettu saamaan valmennuskortin Uimahallin sivuilla ilmoitetulla hinnalla ja ostamaan seuravaatteita sopimuksen mukaisilla hinnoilla sekä osallistumaan seuravuoroille. Seuravuorot ovat käytettävissä kun maksaa sisäänpääsymaksun kassalle tai käyttämällä valmennuskortin kertoja, mikäli kyseessä on harjoitukseen osallistuminen.