Uimahyppääjät Tampereella FinnCup II osakilpailuissa 14.5.22

18.5.2022

Naisten Masters-sarjan voittaja Kati Peltola-Vikström

Uimahyppääjät aloittivat kilpailujen kesätauon Tampereen FinnCup II osakilpailuissa 14.5.2022.

Tampere oli aivan täyteen ladattu kisaturisteista. Suurin osa toki oli matkalla seuraamaan jääkiekon MM-kisoja. Aivan pienet eivät olleet Tampereen FC II-osakilpailutkaan. Kaiken kaikkiaan osallistujia oli noin 150. Kokkolan uimaseuraa oli edustamassa valmentajien kanssa neljä nuorta hyppääjää ja kaksi Masters-hyppääjää. Lisäksi kotipuolesta oli mukana kannustusjoukoissa vanhempia.

Kaikin puolin kilpailut sujuivat hyvin. Pyry Nissinen, Jeremias Knuuti ja Atte Klemets hyppäsivät sarjassa Taso 1 - yleinen. Julia Lindell hyppäsi sarjassa Taso 2 - yleinen ja Matti Perälahti sekä Kati Peltola-Vikström osallistuivat Masters-sarjaan. Atte Klemets hyppäsi rajan ja Masters-hyppääjä Kati Peltola-Vikström nappasi itselleen kultaa. Tarkemmat kisatulokset ovat alla linkissä.